Saturday, May 7, 2011

Santai Hari Keluarga : PD

Walaupun cerita ni dah agak basi, aku tetap nak post gak. So what? Belog aku. Ada aku kisah? :p

Bulan lepas, Kompeni tempat bapak aku kerja menganjurkan Family Day kat PD. Eh twwweeet, pada asalnya plan nak pergi Langkawi, tapi memandangkan budget burst, terus tukar ke tempat yang 10 kali ganda dekat. Port Dickson je la *sedih*

So, malas nak ulas panjang, let the pictures talkkkkk............ :D
Lokasi: Tiara Beach Resort & Apartment, Port Dickson.









 
Ini baru pagi punya cerita. Mari kita tengok malam punya cerita.

FYI, baju merah tu ialah baju Bank Islam waktu aku kena wat promotion TAP dolu-dolu. Seeee! Wat aktiviti dengan CIMB Bank, tapi anak pekerja pakai baju BIMB. Berani mati ok :p









Bila boring melanda diri. Ni lah jadiknye.
 

Guess what?? Malam tu abah menang set Theatre. Memang sengih sampai ke telinga! Walaupun tak dapat TV LCD Sony, Theatre pun jadik lah!

 Perasan tak baby yang aku dok pegang kat gambar sesi pagi dan malam? Anak colleague bapak aku. Gila comel, mata besar dan bulat. Nanti nak anak mata bulat la sebab bapak dah hensem, mata mesti ikut mak nye (perasan :p).


 Sedih gila, baby tu sampai hati berak kat atas baju aku. Nasib baik aku da alert awal2. Patotla 'wangi' semacam budak tu time berdukung. Eee okk ye ko eh!


Kesimpulannya, penginapan ok. Tapi nak buat pakej bulan madu, pikir dua tiga kali la ye. Aircond kurang sejuk. Xbest :p
Tapi yang spesel kat sini, diorang jual serbuk Koko dari Sabah. Memang sedap dan lazat. Kalau datang beli la satu. Sorry takde pic :p

p.s: Teringat kenangan waktu pergi PD dengan member2 universiti. Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..... ='(

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails