Saturday, June 18, 2011

Enjoy Separa Kerja - Hari Kedua

Assalamualaikum!

Memang beruntung kalo dapat wat kerja yang tak memerlukan report untuk disiapkan pada tempoh outstation. Memang takde stress.

Alhamdulillah, staff kat sana semuanya mesra alam dan peramah. Orang Johor memang sempoi! Dan paling banyak berjasa, drebar van yang sanggup bersusah payah dari stor nak datang ke hotel kami. Padahal kami berdua jer, dapat naik Toyota Hiace baru, memang selesa! Terima kasih Encik Fadhil. Encik memang kachak dua hari ni. hahai :p

Kami: Encik, stop kat sini je la, kami rasa macam nak melantak mee rebus (padahal baru je sumbat Rasamas+potato twist+coolblog, mau meletop perut!)
Encik Drebar: Sure ni? Tak jauh ke nak jalan?(pura-pura concern) :p
Kami: Iye, takpe2,terima kasih tau hantar kami. InsyALLAH jumpa lagi next audit.
Encik Drebar: Sama-sama (selamat aku,xpayah harung jem), InsyALLAH jumpa (mintak2 tak jumpa lagi bebudak bajet cun ni)

** ini dialog rekaan ye. lalala

u/p: Jarak antara Taman Universiti dan Stulang ibarat dari UTM nak ke Singapore. Jauh tak? Jauh tak??

__________________________________________________


Malas nak cakap banyak, cakap xguna, tembak tarak kena, entry ni akan penuh gambar kami berjimba. Enjoy!


Abang drebar kata kafe ni mee rebus dia sedap. Ok jom cuba!

Bukan nak bajet cun, tapi nak tunjuk kedai ni berhadapan dengan pantai. Pantai ke????


Dah sampai pun, OK la, sedap lagi dari mee rebus Stulang Corner perasa sabun waktu pergi dua bulan lepas. Tapi aku makan tak habis. Perut sebu.

Sesudah makan, lintas jalan, lepak depan pantai pulak. Ni la colleaguemate aku. a.k.a budak UM jugak. Siapa sangka aku xpernah kenal kat UM,tapi jumpa di tempat kerja. gila hampeh kan aku ni?? Semua orang tak kenal. :p

Siap dengan laptop. Pekerja berdeditakkasi la katakan :p TROLOLOL

Berbackgroundkan pantai. Betul2 belakang kami. ngeeee~ sila abaikan keselekehan kami. Kami memang bukan gadis HOT yang anda cari. LOL

Belakang Neeta ni, hotel kami la. Nampak dekat tapi seksa menapak sebab angkut laptop berat ni.

Kalau korang nak tahu, Neeta ni TERPAKSA kerja pada hari lahir dia, so tarikh di bawah tu, tarikh lahir dia. Kesian kan? Orang lain cuti,dia kena kerja. Hahahaha kita bangla! Kerja waktu cuti! LOL

Aku paham korang nak kata tulisan aku buruk. FINE

Dah nak sampai hotel da. Hnss hnsss. *idung kembang kempis*

Kompleks Bebas Cukai. Tiba-tiba teringat Prof Chong Kwai Fatt.Motiffff???


Ni shopping complex kat bawah hotel kami ni. Sapa jadi laki aku memang mapuh kerah la kena ikut aku jalan xhengat dunia. Memang tak reti penat!!

Singgah kedai cekelat jap. Ni kedai cekelat Macam-Macam(nama ni aku yang reka)

Ni kedai cekelat Beryl's. Tapi dah kurang pilihan. Patah balik ke kedai cekelat Macam-macam tu.

Siapa tak suka cekelat Daim ni memang rugi la korang selama hidup ni. Nikmat nih! Lalala~


Murah tak hengat. Who can resist it? HAIL TO THE CHOCOLATE!




HABIS SHOPPING, BALIK MANDI,LEPAK TENGOK HEARTBREAK KID KAT 9TV KEJAP,PASTUH MENGHADAP LAPTOP.

Sebab itulah tajuk entri ni begini. Enjoy je lebih. Janji kualiti kerja still on the go.Masih Uuuumph!! Takde nak curi tulang macam Jin Aprit yer. :D

Sekian, saya melaporkan dari Johor Darul Takzim.

Esok berangkat pulang ke Kota Lumpur. Doakan selamat semuanya!

Assalamualaikum! =)

p.s: First Time tv9 siar cerita separa lucah. bukan channel islamic ke? ops..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails