Thursday, August 25, 2011

Tiga Hari Bertukar Profesion

Esok bermulalah episod sedih dalam hidup aku kerana telah diturunkan pangkat.. Kalo turun sikit takpe gak.. Ni dah turun sampai dah takde kaitan dengan ijazah yang aku penat lelah belajar selama ni!

Serius tak puas hati!

Memang rasa nak buat aduan jer!

Nak mengadu kat mana? CAP? NUBE? PERKESO? 

Memang dah tahap terbakar gila dah ni.. Nak mengamuk depan management pun ada gak.. Tapi bila pendam lama-lama makin melampau pulak.. Ape salah aku diperlakukan begini? Tell me!!!.............................!! Why? Why? WHy?????





---------------------------------------------------------------------

Cut!

Hehe, ni propaganda jer.. Aku tak turun pangkat la,sebenarnya ini adalah sebahagian daripada aktiviti kompeni aku.. WAJIB JOIN walaupun hati separuh rela di situ.. What to do.. Aku kena jadi...

CASHIER

Ye, cashier kat supermarket tu. Yang scan-scan barang.. 

Dan tempat yang teramaaaatlah bertuah aku ditempatkan ialah di..


JUSCO ONE UTAMA (BANDAR UTAMA)

Mentang-mentang baru buat re-opening, aku jadi mangsa ditempatkan kat situ. Nape tak letak je aku kat Taman Maluri ke, Mid Valley ke. Confirm penuh dengan umat manusia.. Hari pertama re-opening pun dah dapat sales 3.2 billion.. What do you expect bila aku kena jadi cashier pada hari..

JUMAAT, SABTU & AHAD ni??

wait.. wait...


AHAD???????


*pengsan*




p.s: Kalo jumpa aku tengah busy scan barang tu tegur2 la.. budget artis tol..ahaks! :p
confirm patah kaki berdiri selama 10 jam tanpa duduk... 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails