Monday, January 16, 2012

Banner Baru

Dah lama gila rasanya tak tukar banner baru, rasanya dah lebih setahun mungkin. Jadi aku telah mengambil risiko untuk mengedit banner baru kurang dari 24 jam dan menempek di blog ini. Suke tak? Suke tak? *perasan*



selamat tinggal banner lama. aku dah bosan ngan kau. sobs


Masih mengekalkan nilai murni sebagai gadis melayu, dan jangan risau, banner ini tiada unsur illuminati walaupun aku hanya meletak dari aras mata dan ke atas. Kredit kepada adik aku yang mengsnap pic ini dalam keadaan aku yang selekeh. kehkeh

Nak tahu camner aku edit banner ni? Lawati website ini 

p.s: Kurangkan kontroversi,tingkatkan prestasi. Oh ya, banner ni nampak gemuk sikit,segemuk tuannya hahaha :p


nota monolog: apekejadah tuan belog ni letak setempek bunga mawar kat kepala? bajet letewwww =p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails