Wednesday, November 14, 2012

siapa nak makeover rumah secara percuma, yayy! :D


Assalamualaikum korang! 

Tadi kan,tengah rajin2 godek2 blog orang,ternampak la satu entry menarik kat blog rakan b2b gak iaitu Warariesb2b.. Well aku memang sensitif dengan perkataan Giveaway,Contest sejak kebelakangan ni 0_o''

Jadi,dengan terujanya I'M IN! Siapa taknak bilik yang dah dideko dengan sebegitu cantik dan yang penting ianya disponsor oleh pemilik blog yang baik hati iaitu NadiaFarahida (Kipas baik punya :P)

link di sini [klik]


ha,camnila rupa bilik yang dideko itu. Cantik dan ceria! :D

Sebelum aku memulakan langkah,aku nak share sikit apa hadiahnya. Nak bagi korang yang lain teruja sangat2. Sharing is sexy tau! Gitteww :P

Hadiah Utama:-
Dinding pembaca blog yang terpilih akan dimakeoverkan SEPENUHNYA oleh Wall Makeover By Na  secara F.O.C bernilai RM299.00

Bukan itu saja,ada hadiah lain gak uols!

5 hadiah tambahan dari NadiaFarahida
5 perhiasan/peralatan rumah

5 hadiah disponsor oleh Wall Makeover By Na
5 stensil polkadot bernilai RM350.00 setiap satu. Wow!!

Berminat x? Mesti teruja tak sabar nak join kan? =D



Ok jom! Kita join sekali ok? Langkah dia mudaaaaaaaah saja! 

Step 1 - Buat satu entry dekat blog korang bertajuk siapa nak makeover rumah secara percuma, yayy! :D dan letakkan sekali gambar ni  - done!


Step 2 - Sambungkan ayat ini ; saya nak nadia pilih rumah saya untuk di makeover oleh wall makeover by na keranaaaaaaaaaaaa saya sememangnya berminat dengan deko-deko di wall dinding dan memandangkan saya tiada skill yang mahir dalam mendeko rumah,maka Puan Nadia adalah orang yang tiba dan hadir tepat pada masanya dalam memilih dan melantik tetuan wall makeover by na bagi mendeko bakal rumah baru saya ini. Wah,bakal tu? Sebab baru nak memulakan hidup selepas berumahtangga. Pasti pagi saya sentiasa ceria bila bilik ini indah dihiasi oleh wall makeover by na! Jadi saya amat mengalu-alukan kedatangan Puan Nadia & Wall Makeover By Na untuk datang sekaligus mendeko rumah saya ya? ;) 


Step 3 - Like page Wall Makeover By Na dan tinggalkan link entry korang kat situ - done!

Step 4 - tinggalkan nama, link entry, dan facebook korang dekat comment entry NadiaFarahida done!

Ok,semua dah setel! Ooooo lupa tarikh tutup nya ialah 

24 November 2012


Oh ya,kebetulan ia adalah tarikh majlis kahwin member seopis aku, Azrul nama dia.

kepada Azrul & pasangan, Izyan Mukhtar. Tahniah diucapkan! Selamat pengantin baru & moga kekal hingga ke Jannah. Amin =)

1 comment:

nadia farahida said...

salam dear! :)
nadia singgah sini. thank you sooo much sebab sudi join giveaway makeover ni. mana tau kan kot2 rezeki B2B. ;) nanti nadia akan upkan semua entry peserta dekat blog nadia ye. thank you sekali lagiii. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails