Friday, August 16, 2013

Utusan Raja Sehari - U're Invited, Yes You!

Assalamualaikum..

Diakui memang aku jarang sikit update2 pasal preparation sebabnya aku nak share sume citer2 best ni lepas majlis, nak bagi nampak hasil tangan masa hari bersejarah. So mahap la ye, memang aku update pon pasal status terkini persiapan je.

Tapi jangan risau,memang akan update secepat mungkin, selepas majlis la ye!


Jadi dengan rasa hormatnya nak menjemput kawan2 blogger semua yang follow ataupun silent reader untuk ke majlis saya :


Tarikh : 31 Ogos 2013

Lokasi : Taman Putra Perdana, Puchong Selangor



Bukan taknak letak alamat penuh, tapi atas dasar-dasar keselamatan aku taknak mendedahkan terlalu banyak maklumat. Jadi, kepada anda semua yang mahu hadir, boleh emel ke sofahani87@gmail.com ye!

p/s: Banyak kawan-kawan xdpt hadir, sebabnya tarikh 31 Ogos tu memang ramai yang kahwin. Tarikh hot katanya. Bagi aku, ni tarikh lahir bakal suami aku. Kelassss x? :p


1 comment:

khadijah said...

Tahniah in advance. Memamg 31 ogos banyak majlis. Semoga majlis awak berjalan lancar ye dan bahagia sampai ke syurga♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails