Tuesday, March 4, 2014

Ekspo Baby Datang Lagi.. Sesi Mac 2014!



Assalamualaikum semua!

Tengok gambar je bakal-bakal ibu semua teruja kan? Termasuk la diri ini, kehkeh.

Memandangkan pameran Motherhood minggu lps kat KLCC tu xpergi, so pameran yang kali ini memang azam nak pergi! WAJIB!

Sebab apa? Dekat sangat!


Rumah dah kat Shah Alam.. So, kalau tak pergi tu memang rugi la kan? Lagi pun sekarang dah 27 weeks, makanya wajib la menghadirkan diri sementara masih larat lagi ni. Karang dah 30 weeks++ maunye duduk & baring je. Tak larat nak jalan jauh dah nanti. =(

Dan yang penting, dah target yang ini ;



Memang bulat mata la nampak diskaun separuh harga tu. Kini, barulah aku paham perasaan mak-mak teruja nak beli pampers budak. Padahal anak yang pakai. Tapi maknye yang keluar duit, so kena berjimat!

Tak cukup dengan diskaun pampers super hebat ni, ada lagi ;


Cabutan bertuah berjumlah RM50,000! Mata duk target stroller baby tuuu je. Kalau dapat, Alhamdulillah la kan.. So ape lagi bakal-bakal mak & mak-mak? Jom serbu ke sana! Kut-kut ada rezeki anak kan?


Insya Allah kalau jumpa kat ekspo tu nanti, tegur-tegur la ye. Eh, mak ni bukan blogger feymes pun ... kosser sangat orang nak kenal khennn :P

4 comments:

anis suryanie said...

wow! mamy poko 50%?
sangat menarik ni.. kena pergi ni.. harus! hehe.. kalau jumpe anis tegur k.. hehe :)

Honey Lalala said...

Haha.. anis duk mana? Hihi.. insya Allah kalo jumpa tego2 la ye :D

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. sheila tak pergi pun. semua expo baby asyik terlepas je. haha tension mak tau.. selamat pagi, sheila singgah sambil menabung sini ~~~

Yana Libra said...

ek..dah lepas dah..xtau pun..huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails