Friday, September 18, 2009

Raya Weyh! =D

pada malam ini aku akan bertolak balik kampung belah mak aku di Gerik, Perak. Yay~ memang sangat2 xsabar nak beraya, nak merasa suasana kampung yang aku anggap dapat rasa sekali sekali setiap 2 tahun kerana tahun berikutnya pula beraya di kampung belah ayah di Klang. xla berapa kampung sangat kan? =p

papepon, di hari baik bulan baik ni.. sementara nafas aku masih ada.. aku ingin mengucapkan..

tulus ikhlas dari aku..

entry ni khas kepada kalian yang membaca blog ini.. andai terkasar bahasa di entry yang lepas.. aku nak minta maaf banyak2.. setiap manusia akan lakukan kesilapan,bukan sekali malah berkali2.. maka dikesempatan ini, sementara pintu kemaafan & taubat dari-NYA masih terbuka, aku ingin meminta maaf kepada semua makhluk di bumi ini yang pernah aku sakiti.. dan sesungguhnya :~

orang yg paling gagah perkasa di antara kalian semua adalah mereka yang dpt mengawal nafsunya di waktu marah dan org yang TERSABAR di antara kamu adalah yang suka memaafkan kesalahan org lain padahal dia mampu membalasnya.
Ali imran ayat 133,134

salam aidilfitri kepada semua~
enjoy raya sakan~
kumpul duit raya banyak2 kepada yang masih belajar seperti aku~ =p
jangan main mercun~
puasa 6 jangan lupa pas raya~

dan..

jumpa di entry baru selepas raya okay~

assalamualaikum..

p/s= oh ya, doakan aku sampai dengan selamat dan keselamatan perjalanan aku ye..=)

tekun mendengar - M.Nasir-Andalusia a.k.a Anak Dara Lanjut Usia~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails