Showing posts with label kelip kelap. Show all posts
Showing posts with label kelip kelap. Show all posts

Saturday, May 28, 2011

Jim Carey tiru Nabil???

Siapa-siapa yang tengok Maharaja Lawak semalam minggu ke 9, mesti tau prestasi Nabil minggu ni kurang memberansangkan. Pendapat aku la. Macam kehabisan idea pun ada gak.


ada dakwaan mengatakan Jim Carey meniru Nabil!! Mariah Carey tolong sound sket si Jim ni! :p nama pun dah dekat2.


Ada sedikit persamaan bukan? Xkisah la, selama ni ada juga peserta yang tiru dari majalah Mastika, lawak-lawak dari internet, kadang-kadang lawak recycle pun masih digunapakai sampai da bosan tengok. Sebagai contoh, Hantu Karipap. So, janji mereka ada buat research sebelum buat lawak bodoh macam sesetengah pelawak yang xlawak. Paham-paham sudah la ye.

Apa-apa pun,calon favourite aku ialah:

  • Sepah
  • Jambu
  • Jozan

Lawak terbaik minggu ni aku nobatkan kepada........... JAMBU!!




p.s: suka lelaki pakai baju pink.. bukan semua kaum lelaki yang berani pakai kaler tu.. hihi..~

Wednesday, January 27, 2010

slurrrp

hari ini tiada posting menarik aku nak kongsi. biasalah kelas hari isnin dan selasa je. rabu hingga ahad cuti. gila bosan. part time? eh xnak la. serik. bahahaha.(xde motif tol aku ni) tapi aku nak kongsi satu klip video menarik ni. korang tengok k?

tengok la.

plis.

tengok ek?

betol ni?

yes. tenkyu. :)

aku tau Twilight new moon da expired da. tapi saje nak kongsi gak. ah xkire. :D




panas x? :D :D :D

slurrrrpp.. :))))

p/s: angin angin lintang memberitahu maybe 27&28 presentation SoftSkill.rumours sahaja. jika ada halangan,insyALLAH trip ini akan dibincang sekali lagi. sapa2 lagi yang xamik SoftSkill?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails