Thursday, April 1, 2010

Jangan nak menyengalkan diri seperti sesendal pintu pada April Fool



Wah! cepat sungguh masa berlalu. Tau2 jer,tepat pukul 12.00 malam tadi, dah 1 April.
Tau x 1 April tu apa dia? Tak tau? Memang Skema habis la korang ni.

April Fool.

Menurut belog Zool,April Fool ni merupakan perayaan yang disambut sempena kejatuhan kerajaan Islam di Sepanyol.

Kalau korang sambut, sama lah dengan korang menyambut kejatuhan kerajaan Islam di Sepanyol. Nak sambut ke x?

Dari segi pemikiran logik, kalau sambut;

*Buang masa dan idea nak pikirkan camne nak kenakan kawan-kawan korang.
*Bila kawan korang terkena,korang mungkin akan kena lebih teruk pada masa akan datang.



Ya Allah kesian betul la siapa jadi rumet dia ni. Memang kena sabar jela!
Nasib ni kat luar negara. =_='

pi.es; xpayah mengada nak sambut,bukan budaya kita. haih!
apa pengalaman April Fool korang? Pernah terkena? Nasib aku x. :D

5 comments:

aisha wUtevA!! said...

tak suke!!!

benci bile 1 APRIL..

org sume mcm hantu!! huaaa...


tapi betol la, da tau dah tak elok smbut tapi... dah mcm trend kot.. huuu

Honey Lalala said...

wah,ingatkan wuteva kat haku.hish,seram gak td. ehehe :P

trend pon kadang2 kte xsedar trend tu lah yang hina agam kite di sebaliknyer.

haih

-_-'

ddy the writer! said...

gile betol lh keje org kat video tu.

Honey Lalala said...

bukan setakat giler.biol maybe. =D

zool said...

Tq backlink.. Tak perasan..
Tapi tak yah lah ikut org barat ni.. bukan berfaedah .. baik gi nyangkul kat belakang rumah tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails