Sunday, November 14, 2010

My roomate wedding!

Hah! Blog aku ni asyik citer pasal orang kahwin je kan? Yela.. yang kahwin tu pon kawan2 baek aku.. so kena la update! Stori baru-baru xde sangat,pic pon malas dah nk snap. Henpon tunggu masa ke alam baqa' je ni.. ;p

Nak dijadikan cerita, Ecah a.k.a merupakan roomate aku waktu zaman mudi mudi(hoho) kat UM. Satu sem je pun. TAPI.. kami kenal dah nak dekat 5 tahun,since matrik lagi. Cuma betul-betul rapat n BFF abis masa dua-dua menuntut di puncak menara gading(eceh) kat UM.

Berikut pic zaman muda mudi ronggeng2 dolu-dolu.
zaman kegemilangan kat KMKN

adoii..berpeluh nak cari pic si Ecah ni.. opsss.. hehehe..;p

dan di hari bahagianya aku telah datang. Konvoi ok! Senarai konvoi kami
  1. Megat
  2. Atip
  3. Eriza
  4. Sarah 
  5. Aku
  6. Naim
Terharu x ko Ecah? siap konvo 2 bijik kereta lagi tauu.. heeee ;p
cantik kawan aku sorang ni..hik hik!


berseri-seri muka dia... :D

teman-teman sematrik (KMKN)

teman seuniversiti (UM)


Dengan ini, saya mengucapkan Selamat Pengantin Baru, semoga bahagia hingga ke akhir hayat ye.. To encik suami,jaga kawan saya baik-baik!(macam die bace je kan..heh)
Eh,nanti nak pos adiah kahwin. Adiah xbeli gara-gara Atip! Die boley lupe belikan pulak.. adoi yai!

Ape adiah yang patot aku belikan eh? Sila bagi cadangan di kotak cadangan ok?



tolong yeeee? wakawaka.. ;p ;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails