Thursday, June 30, 2011

Annual Dinner Kompeni! Ngaaaaa~


Minggu ni adalah minggu yang dinanti nantikan oleh semua staff kat ofis aku..

Semua orang dapat,aku pun dapat.

Dapat apa?

 
Ni dia.. kad jemputan. Nama terpaksa disorok untuk mengelak kena ambush.. Tetbe :p bila event ni????

ESOK

Aku dijemput ke mana???

 

Macam biasa la.. kalo zaman Universiti ada dinner.. Zaman kerja WAJIB ada yer..

Tema dia ;
A Nite Of Superstar
(aku pakai jubah jela...)


Menarik gila tak hadiah dia? Percutian ke Sydney, Bandung..

Set Home Theathre, Vacuum Cleaner, Barang Kemas..

memang W O W..

Yang paling best.. I Phone 4.. 

Sampai ade sorang colleague aku tu, siap berdoa(angkat tangan tak menahan tu),

" Ya Allah, semoga aku dapaaaat la I Phone 4 tu.. Amin.."

Siapa kah dia?

Sila tampil buat pengakuan.. :p

Esok akan update.. konpom kecewa la xdapat pape.. sbb aku mmg xpernahnye bertuah.. =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails