Thursday, July 9, 2015

Hobi Baru - Mengejus!

Assalamualaikum!

Dulu, hobi carry anak pakai carrier ergonomik. Sampai beli setiap jenis sebab nak merasa. Alhamdulillah dah jual balik sebab nak guna yang mana betul2 pakai je. (nanti akan kuupdate di entry lain)


Namun kini.. hobi baru. Yang mungkin tak bermusim. Sampai bila-bila kot?


Mengejus!




Jus Jambu Batu



Jus tembikai



Jus epal hijau + epal merah


Jus epal merah+pegaga+sawi

Jus ni bukan jus yang ditambah air ye, jus ni semua datang dari buah-buahan tu sendiri. Banyak kan dapat hasil? Kan best kalo kumpul stok susu banyak gilos macam ni.. :D


2 comments:

lia ummiirfan said...

sedapnyaaaa :))

Fida Z Ein said...

Assalamualaikum...

Menyinggah sebentar... jus memang sedap kalau daru buah-buahan...akak ni kalau dari sayur2an payah sikit nak minum.....tapi yang penting kaya antioksidan.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails