Friday, July 25, 2008

what? wire-less???

durh!
kawan aku ckp kat aku,blok aku s1 jer pakai wireless.
what da heck?wireless?
heylow,nape kedekut sgt ni?nampak giler xfair ok?nape org lain leh pakai wire dalam bilik sdgkan ktorg kne pakai wireless?
yuran masing2 sama kan?napa perlu ada double standard?da pokai sgt ke???
screwed!damn!

ok,i state ere big difference between wireless n port biar korang bukak mata besar2.

port
-dipasang di port yg disediakan di dalam bilik.
-if blaku ujan lebat xpon rintik2,still ley guna.
-xde prob berkaitan ngan masalah terputus internet disbbkan wire.
-boleh on laptop/pc 24-7 sbb internet dijamin ada.

wire-less
-nama pun wireless,so mmg xde wire
-kalo ujan,mmg hilang la wireless tu.nk detect pon payah!!
-mmg ade prob berkaitan internet sbb susah nk connect ngan wireless
-kalo on laptop 24-7 ape guna?wireless igt 24-7 ada ke?tah2 satu ari xde!

dan aku xperlu tambah byk2 sbb ramai yg tau pro n cons nye kan?

kesimpulannye,wireless mmg sucks! lainla kalo wireless kolej kktaz ni sama standard ngan wireless starbucks cafe ni xpela,ni kdg2 ade kdg2 xde. if nk wat wireless,selaraskan ngan sume blok,baru adil.kitorang byr sama je,tp perkhidmatan dan pencapaian utiliti penggunaan internet belum tentu sama!

ye aku tau,xguna beromong kosong setakat dalam blog,ckp depan2.if aku luahkan pon,mereka nk dgr ke?aku wat permohonan ntok tukar bilik pon pandang sebelah mata je apatah lak masalah wireless?

tambahan plak,aku da beli router/switch semata2 nak pakai tenet.come on man...round your big eyes not big ass! jangan la menjatuhkan standard yg mmg hampir nak jatuh. aku mmg rasa teraniaya sgt.! sangat2!
xpela,aku sabar je la.
at least ada wireless.
tu pon dgr2 kata.
konon2.
xtau betol ke x.

kay,thanks byk2 kpd kktaz sbb dah menyedarkan aku betapa bestnya kolej aku ni! aku cuma xpuas ati pasal net jer,korang paham2 je la,course account cam aku ni,mmg tlalu byk bergantung pada net.apatah lagi dak FSKTM. Tuhan je la tau perasaan aku.

xpela,bersyukur jela sofahani. its better or worse aite? huhu~
T_T

p/s=i dun care ppl says im sarcastic or selfish,but i think everybody will think like me which they feel annoyed when something bad happened,it will paralyzed all your dreams. whatever.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails