Friday, February 20, 2009

planning planner

aku rindu awek ni. yay! esok(sabtu) pas teori leyh balik umahku! =D

disebabkan kebosanan tahap dewa melanda aku pada malam ni,aku telah mengatur jadual aku esok. itupon kalo aku menurut perintah pada jadual itu!

a- bangun awal,sumbat baju dalam mesin basuh,sidai baju! 

b- sidai baju,pastikan monyet tidak berkeliaran di tempat2 tertentu.

c- pergi fak sebelum jumaat, check surat LI dah wat ke belum

d- angkat baju dan sidai di dalam bilik pulak.

e- bersiap tok berkeliaran sekali lagi di petak masa. ya ampunnnn!

f- shop till drop~

ya ampun! hari ini sahaja RM160 aku telah melayang tok 4 helai baju. terpaksa kawal nafsu untuk next 2 weeks nampaknya atau aku akan jd fakir (bak kata paan a.k.a kembar body xbergetah)

nota punggung: kecik ati ngan fakulti aku kerana menterhadkan tempat tok accounting nite sem ni kepada 15 meja sahaja!! waaaaa aku mau g genting. sangat xpuas main game di sana time tahun 1 dulu.. wuwuwuwuw.. kejam3!! T_T

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails