Saturday, July 25, 2009

satu hari yang penat =_=

semester kali ini boleh dikatakan semester yang agak merilekkan jugak kerana hari Jumaat xde kelas! yayyy kepada aku kerana hari Jumaat boley merendek2 dan berfoya2 sebelum exam tiba :P

dan hari Jumaat baru - baru ni aku bersama 2 org rakanku iaitu - Farah & Dira (tetap org yang sama sebab dekat kan:P) merayap ke banyak tempat antaranya :


Jalan Raja Chulan = makan - makan!!

Uda Holdings Bhd & BB Plaza + Sg Wang = ShoPPing!!

kenapa ya aku ke UHB lagi? adakah aku terlalu obesessed ngan UHB? teeettt.. silap! aku memergikan diri ke sana kerana hendak mendapatkan autograph dari manager aku utk meng'claim' tuntutan JPA Latihan Industri ku. adakah cukup 25 km? tape2.. janji apply kan? :) kalo ada, rezeki la jawabnyeeee dan leh open table! :D kepergian kami ke UHB telah memikat Dira utk meng'l.i' kan diri beliau di sana! bayangkan betapa hebatnya penangan aku meng'up'kan UHB sebagai tempat l.i aku yang paling besssst sgt! dah dah, jangan 'up' lebey2,kang ada org xsuke lak ;P

sebelum kami ke UHB, kami singgah makan jap di The Weld di Jalan Raja Chulan utk makan2 dan inilah makanan kami;

Bakso - aku punya

nasi kukus - Farah punya

soto - Dira punya

kesimpulannya pinggan mangkuk di Food Court The Weld besar tahap Dewa! mmg makan xhabisla jawabnye~ =_=

dan menyambung merayap ke Pasar Jumaat Jalan Raja Chulan dan aku berjumpa dengan ini ;

tidakkah anda merasa benda ini sangat kool?

benda ini menggunakan sistem solar untuk menggerak gerakkan 'anggota' mereka. nampak seperti hidupkan? aku pun ada satu di bilik dan ada di tepi tingkap bilik aku. kool bukan? ha-ha! :P murah ajer, RM10 sahaja(promote ni)

dan seterusnya, menjejakkan kaki ke UHB dan sambung shopping di Sg Wang Plaza. barangan shopping? tidak sempat di'capture' kerana bz memilih barangan di situ :P
what a day! penat bangat! kaki rasa nak patah!

dan maaf kepada kengkawan kerana di saat akhir aku telah mengalami migrain yang amat sakit, maaf maaf dan maaf ;( 

lain kali jom jalan - jalan lg! ;P

"Where is she been answering?"
"And who am I?
That's that secret i'll never tell
You know you love me
XOXO Gossip Girl"

damn, aku da gila kat GG! XP

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails