Monday, February 8, 2010

250! snap snap!

salam semua!

mesti semua tertanya 250 tu ape kan? ini adalah entry aku yang ke 250 so aku wat la tajuk 250.
blog aku minggu ni agak kurang bermaya kerana tuan blog nya juga kurang bermaya minggu ini. disebabkan tuan punya blog ini amat gemar berfoya - foya, maka assignment telah dibuat dalam keadaan tergesa-gesa (mode:last minute)

dan alhamdulillah sumenye selamat.. ^_^

dan pada hari kelmarin (Sabtu), fakulti aku mengadakan taklimat softskill. guess what? no need to do a business plan! yeeeehaw! tetapi kena wat essay 1.5 mukasurat pasal skills. xpelah janji no more business plan yang menyakitkan otak itu! =)

dan yang paling menyeronokkan,masa untuk presentation dan submit this assignment adalah pada awal bulan 3, bukan hujung bulan 2 yang dijangkakan! yeayyy again! so Plan B xperlu lagi. Percutian ke PD pada 27-28 February ni CONFIRM jadi! :) InsyALLAH~

oh ya, ada sessi photoshoot Accounting Student Batch 2006/2007 kejap waktu gap rehat sejam. terasa cam model tak bertauliah je. kerja aku melompat2 depan kamera je. ish buruknya rupa. nak tengok? xleh!! :p

sedikit hidangan mata:

and gambar kesukaan..(sebab rasa diri stylo time tu..cet perasan tol aku! :p)


oh ya,gambar diceduk dan disedut dari fb sahabatku, Nurul 'Izzah Zulkifli. beliau giat menjalani business fotografi untuk berbagai-bagai majlis especially perkahwinan. sesiapa yang berminat sila hubungi beliau melalui link yang terang2 diberi dalam setiap gambar kami ni..^_^ Terima Kasih sangat sangat kerana sudi mengorbankan Nikon D90 anda untuk gambar yang superb ini! Marvellous!(gila lah promote betul aku ni,izzah belanja aku cepat! =D)

oh ya, sesi photoshoot ni macam merapatkan kembali ukhuwah aku antara rakan-rakan lain yang dah lama xbertegur sapa. yela,ambil 3 subjek je, dh lama xjumpa yang lain. harap-harap PD pun dapat merapatkan lagi silaturrahim masing2 ya! =)

macam xcaya je dah nak grad tahun ni! nervous giler~~~~!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails