Thursday, February 4, 2010

Frenster 12

walaupun aku bukan penginap 12th yang setia(yela baru tahun ni duduk kan) tapi aku rasa terpanggil nak wat entry pasal kolej ni,sekurang2nya bertambah sikit entry blog aku ni(hati tetap kat Ten ye walaupun dah lupa bilik ten ada 2 selak mangga :p)

ok,entry yang lepas aku ada maklumkan mengenai Frenster 12 kan? jadi sila lah datang beramai ramai memeriahkan Frenster bermula 1-5 Februari(maknanya sampai Jumaat ni la).

antara acara yang ada:

pertandingan karaoke
gusti lengan
gerai2 makan
gerai jualan shawl chantek
gerai jual baju trendy chantek
gerai digi
gerai baju bundle
pertandingan photography
PC Fair

dan macam macam lagi.

malam malam memang meriah. nak nak tengah malam karaoke time. memang best dan havoc gila. so,join la datang sini ye! :-)

sedikit hidangan mata:

pandangan dari bilik aku. dah macam Funfair pun ada gak

akak jual rantai & Marshmallow pun nak join same :D

oh ya,PC Fair kat Dewan Tunku Canselor pun ada. masa yang sama juga.1-5 Feb.meriah jugak! macam2 dijual dengan harga murah(ada can x aku jd promoter?)

PC Fair DTC

paling best kat Frenster ada akak gerai tu jual inner tudung Syria yang aku penat cari keliling kat Jalan TAR tapi xjumpa2. oh ya Kak Rina kembar AF Rini(xsilap aku la) pon berniaga jugak kat sini.dia bukak gerai cardigan.chantek! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails