Wednesday, December 22, 2010

Keluar Stesyen??

Harluuuuuuu... Opsss.. Assalamualaikum rakan2 sekalian.. Udah lama tidak mengupdate ini belog kerana daku amat busy sekali..  Mengeluarkan diri dari stesyen.. Stesyen apekah? Sudah tentu stesyen kerja!

Selama 5 hari 4 malam aku berada nun jauh di KL.. di Pulau Pinang, Seberang Jaya & Ipoh. Juga check in di hotel sebanyak 3 kali. Bisnesman pon xcamni weh!! :p


Perjalanan pertama dimulakan dengan memandu ke arah utara yg paaaaaling jauh dulu iaitu di Pulau Pinang. Eh,sebelum korang terpinga2 ape yang aku merapek ni, aku kena kerja luar,maksud aku out-station. Dolu2 zaman kecit cinonet aku tau outstation tu xbalik rumah, pastuh cari spare part kat luar sebab jauh dari bini. Ish ish ish T_T

bila dah nak sampai jambatan tu, terasa over eksaited! rasa nak lompat2 sambil cakap yeay da sampai!

ni bukan kat Putrajaya @ Area Sunway k? Ori mariiii! 

Penat jangan cakap la, walaupun bukan aku yang memandu, tapi aku kena letak mancis kat kelopak mata sepanjang perjalanan, sebab kalau aku tido, kang xke naya colleague aku kat sebelah tu??

Sampai-sampai terus kena wat kerja. Oh ya,bertolak pukul 8.30 pagi, sampai Queensbay Mall pukul 12.00. Hebat x? Oh,bukan saya ye yang pandu ^^,

Dah habes segala mak enon kerja sampai kol 6, kitorang pon berangkat pulangle ke Hotel. Pehhhh! Penat sey! 

Hotel Sunway Georgetown menjadi saksi kedatangan aku ke sini.Ecewah!!


OK fine dah ngantok tengok katil ni. Dah la suasana malap. romantika pulak tuh. aishhh.


So far OK la,walaupon aku xpernah keluar jauh2 cenggini. Aku bersyukur selamat. Sebabnya,malam pertama hari aku tido kat sini, ada eksiden kat Jambatan Pulau Pinang. Mati rentung orang tuh. Patotla jalan jem!!

Kita jumpa di next entry! =D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails