Tuesday, August 27, 2013

To Do List With Him! : 4 Days Left!

Orang lain mesti sekarang ni dah cuti awal, aku masih lagi kat opis. Hebak x? Hebak x?

4 hari lagi tinggal.

  • Rasa macam mata sembap bangun pagi tadi, padahal tido pukul 12 kot (bukan tahap awal ke? stok aku tido sebelum ni kol 1 pagi tau miahahaha)
  • Rasa macam muka lesu xbermaya, padahal dah start minum Inner Shine Izara Aishah dah dari minggu lepas (ko bajet leh cun melecun dalam tempoh singkat?)

Nak taknak, kena minta tolong berus ajaib la gamaknyer. (mekap la jijah oii)


Perasaan? Nebes wehhh. Nebes. Nebes. Nebes. 

Pastu mak aku marah;

"Ko nak nebes buatpe? Bukan ko kena salam tok kadi pon. Mak dulu rileks je masa kahwin ok,"

Fine, mak aku eksyen la sebab aku takde lagi di tempat kejadian -_-'

Kawan-kawan lain pulak;

"Ala ko duduk belakang bakal suami ko je nanti. Pastu tup2 dah selesai. Nak nebes menderr,"

Ye, ye baiklah korang. Baiklah. Kurangkan nebes ok.

Masa tengah cuba nak bertenang ni lah aku ade beberapa checklist yang selama ni aku memang nak buat selepas bergelar.. ehem.. cik puan. Jangan nak ber PUAN PUAN lagi ok! :P


  1. Travel jauh-jauh bersama : Ohh yang ni memang impian. Macam aku impian nak ke Kota Romantik (Paris). Macam dia impian nak beradventure bersama (Machu Pichu)
  2. Masak sama-sama : Aku tahu jugalah dia ada la (sikit) skill memasak. So tu pon salah satu impian lepas SAH nanti.
  3. Tengok Running Man sama-sama: Kenapa RM? Sebab kitorang berdua memang minat RM. Boleh tak macam tu? :P
  4. Aktiviti lasak bersama : Dulu masa kawan, kitorang pernah main ice skating & ATV jer. Itupon terbatas sebab takde ikatan lagi. So pasni memang dah banyak senarai aktiviti lasak aku da list down utk buat sama-sama nanti.
Setakat ni 4 jelah. Kita lihat dulu samada empat-empat ni dapat dibuat bersama xlama lagi. Ngeheheheehe.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails