Monday, September 8, 2008

kasut aku hilang! sape curik!

damn.. o0ops..semekom..hehe..
aku tatau la nape laaa diz week byk tol perkara yg menensenkan aku..
dgn midterm test advance audit td aku hentam kromo je(pdhal soalan bocor dh dpt) malang nye aku dikejutkan ngan beberapa insiden yg menyiat2 hati ku ini (ceeewah!)

kasut aku hilang!! baru hilang tadi!! uwaaaaa..sobsssss..~


didapati hilang: kasut coklat b.u.m equipment skull printed.

peduliklah korang kata kasut aku walaupun bernilai rm49.90,kasut ni mmg byk nilai sentimental kat aku. tambah2 aku bli kasut ni bersama sum1 special yg dah xspecial.. ahhh sedeynye! T_T

ceritanye gni,aku basuh kasut tu setelah sekian lama aku xbasuh kasut tu. n den aku pon basuh la kasut tuh n sidai kat pagar dawai. after dat slps aku perhatikan monyet keje dok jatuhkan kasut aku,aku pon letak la kat ampain belah belakang blok aku sbb sng kena sinaran matahari.
keesokan harinya(hari ni ler) aku nk g amik kasut aku,kasut aku hilang!! xkan monyet curik kot? agak2 la monyet curik sepasang. paling busuk pon amik sebelah jer. ni yg wat aku marah ni.
aku dah pergi cari kat blok2 yg disyaki namun xberjumpa akhirnya. maka terpaksalah aku menyatakan "goodbye bebeh" kpd kasutku. uuu sedeyyy~

setelah berbincang ngan kwn aku,ada beberapa pihak yg disyaki:-
a. cleaner
b. tukang sapu sampah
c. penghuni blok aku jugak
d. org luar
.
.
. berat hati aku nk tuduh monyet tuh amik!! mcm xlogik!!

yg aku herannyer,di bulan pose gni pon ade gak yg sanggup mencuri. asal ko leh tlpas sdgkan kawan2 ko terikat hah? ciss.! xpe2..aku doakan sape2 yg menyarungkan kasut aku ni,aku xhalalkan dan kaki ko kudung @ CAGU pas pakai kasut aku!

**p/s: sedey...~ uuu~

Sunday, September 7, 2008

kurus

sebelum bulan syawal merangkak malas menggantikan bulan ramadan yg tersipu2 malu ,aku telah membuat pelan ala2 engineer berteraskan azam sebelum raya(bukan azam tahun baru mahupun azam merdeka):

aku nk kurus! adakah aku xbersyukur dgn apa yg telah aku kecapi selama ini? tidak! aku telah mendapat hidayah dan testismonial dr org ramai bahawa aku kelihatan sedikit gemuk (perhatian-cuma sedikit berisi) di mana aku telah mengalami fobia yang maha dahsyat sehinggakan aku xberani hendak keluar bertemu janji dengan mana2 lelaki hot kat mesia ni.=P

so,aku telah menguatkan azam dalam diri aku bahawa aku mesti kurus! kurus!kurus!(mcm zikir degawan jongos pulak). jgn setakat ckp aje,usaha kena ade tol x?

aku akan CUBA:

1. KURANGkan makanan berLEMAK(e.g ayam,masak lemak)
2. LEBIHkan sayuran
3. BANYAKkan minum air
4. RAJINkan diri BERAK setiap hari(sape2 yg tgh mkn bc blog ni aku xtanggung,sbb korg mesti xpose time 2)
5.PAKAIlah losyen MUSTAJAB(promote beb!)
6. tido AWAL
7. JANGAN makan lwt malam


dan..last skali..



8. EXERCISE la wehh!! camne nk kurus kalo xbersenam kan?=P

sekian.tips hangat dr honeylalala. lebey hangat dr nasi hangit. lalala.~

**sape2 yg terasa gemok,cepat2 ikot tips aku. aku jamin korang akan seramping SALOMA. hahaha.

tensi!

minggu ni mmg minggu yg menensikan aku sangat2.. xtau nape,di saat umat islam berpuasa(skema la plak) aku rasa cm aku xpuasa tp aku puasa. apekah mksudnya? =P

well,mmg byk perkara yg buat mood aku mati sejak 2,3,4 menjak ni.. nk tau nape? aduh..rase noob sgt!

1. exam yg berderet2.
** first n foremost of coz la exam yg slalu membuatkan medula oblongata aku tersumbat ntok merembeskan cecair..(pedulikan) dan aku rase minat aku nk blaja da berkurangan. bak kata pakar ekonomi,utiliti marginal pembelajaran aku dah berkurangan!

2. private problems.
** well,aku rasa org yg xlyk ntok aku bergaul bersama dtg balik dan berlagak2 smbil menghantar mms aka2 mini me(austin power) dan menyatakan bahawa beyonce knowles dia lebey menarik dari aku. perlu ke aku nk tau? (sape yg xpaham buat2 jela paham) dan aku mula mengumumkan perang badar ke atas beliau sambil membalas mms berteknologi canggih yg memaparkan pic superimpose aku bersama brad pitt(apa ini?) dan akhirnye dalam pertempuran badar itu pihak aku menang tanpa sebarang penalti.(begitulah masalah aku,sgt2 complicated smpi korg mesti xpaham)

3.sesalanku
** mmg byk perkara yg aku menyesal dalam making decision in my life ni. 1stly,aku rasa akulah insan paling malang ditempatkan di blok s1 KKTAZ di mana hanya aku seorang sahaja student CEA dan kawan2 aku plak disebarkan ke blok K1 dan k2. cuba korang bayangkan,bagaikan pesalah yg dibuang daerah lagaknya. terasing dan terpinggir. ibarat melukut di tepi susu cap gantung. 2ndly,sekali lg aku merasa malang berada di kolej ini apabila (skema sioot) internet di kolej ni ibarat nk kne penampo jepun ngan aku. ngan esemen berlambak leh lak wat hal. xpe,bulan pose xleh mencarut. ciss!

4. assignment menimbun.
**
ha ni lg 1,aku pon xpaham nape aku dilahirkan sebagai seorang manusia yg suke sgt wat keje last minit?? adakah aku sejak azali disumpah begini ataupun diri aku yg sebenarnya suke berfoya2 tanpa memikirkan azabnye?

kesimpulannye,aku xleh nk atasi masalah2 yg menyebabkan ketensian aku ni. mungkin aku lebih suka mereka hidup ibarat parasit yg lame2 leh wat aku terbunuh akibat medula oblongata aku pecah.(apa ini??)


sekian.

Saturday, September 6, 2008

my plague of happiness



@ CINELEISURE damansara.. time keje KLIFF(Kuala Lumpur International Film Festival 2007),smpt ponteng jap..hehe



@ d CURVE.. pas hbes keje...meronggeng jap..lalalala~


love this picca damn much...
fwenship 4eva n eva...
**wink2.. ^-^

Tuesday, September 2, 2008

sayangku sara nina ismail

haiiyohhh..
aku baru perasan bile aku bukak minah ni nyer blog,die wat mende yg aku tagged kat die..
&& suprisingly the tajuk is my name..tharunye~^.^ weee~
&& aku notice kat lasssst entry die:

P/S : Kepada Miss Honey Lalala.. Saya tidak pernah menolak pelawaan anda untuk buat reunion. Saya juga tidak pernah mengutamakan boyfriend saya apabila anda mempelawa saya keluar. Cuma saya di Melaka dan anda di Kuala Lumpur. Sampai hati anda.. Saya sedih.. Hancur hati dan buah dada ku..

apekah? memula aku konfius,bila aku baca kat entry blog aku,baru aku pasan! ceit,makcik ni leh lak terasa kat entry aku di-TAG di point no 12..haha..lawak la kamu ni sara oi..
bila masa laaaa cek cakap ang utamakan boyfriend? im stating bout my fwen yg lain la..absolutely not my 5ikhlas's fwen..tp fwen lain.. hehe,tp ofcoz xsentuh sal class kite yg hawt n havoc tuh...

so kpd miss sara nina aka makcik horny,jgn la majuk2 lg syg,ko ni perasan lebey sgguh, tergolek2 hindustan aku baca statement ko nih. ala2 ina kne putus ngan mawi lak. wakakakasim!!
=D camat berpose && kite bakal adekan reunion bulan pose ni. tp xtentu lg tarikh bile. ask edot yeeee.


**p.s: mmg ada kaitan ngan yg hidup,tp xde kaitan ngan ko la sara. ahaks! rindu ko!=P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails