Monday, November 30, 2009

cuti cuti semester

baca je tajuk sudah tentu korang bayangkan betapa seronoknya aku di rumah bercuti,baring2 di rumah sambil menonton tayangan kegemaran-Biggest Loser Asia @ Hallmark dan WipeOut @ AXN bukan??

sudah tentu tidak!!!

ini kerana,aku sedang sibuk mengikuti kursus tambahan sewaktu cuti semester iaitu CompTIA A+ di Akademi Pengajian Islam.

apa itu CompTIA A+?

mula2 hari pertama aku dah blur.budget2 belajar ala2 UBS xpun Audit Express punya software.rupanya belajar pasal Personal Computer.pendek kata,belajar bagaimana hendak menjahanamkan komputer.

mula2 install Windows XP.seronok?memang seronok.nak nak pulak PC aku ni lembab nak mati.orang lain da masuk chapter lain,aku baru nak download.panas membakar je.rasa nak hempuk2 je PC tu.tapi memikirkan benda ni free,aku pun redhakan ajela.=_=

oh ya,lupa nak bagitau.tenaga pengajar dalam tempoh sekarang adalah Mr Mark Erwin(selebihnya aku lupa).orang Filipino.hensom siot.malangnya kurang fasih berbahasa Melayu(rejek!)=p
haha,sebenarnya beliau sangat2 sporting.kitorang selambadak bukak Youtube,main Cafe World pon die wat dek je.aku rasa dalam ati die mesti ckp "aku pun dlu main gak Solitaire depan cikgu aku" =p

sekarang ni,aku ditugaskan untuk menyediakan satu presentation yang akan mengubah aku seperti apek2 di Lowyat Plaza yang hendak menawarkan komputer kepada pembeli mengikut budget tertentu.pergh!mencabar tu..tapi aku blur. presentation pulak Khamis ni tapi aku masih sedang rancak bermain Farmville,Cafe World dan Sorority Life.

kini aku panik.

ade sape2 leh tolong aku?


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails