Friday, February 25, 2011

GiveAway EdY : KATA KAU!

Salam semua!

Memandangkan aku rasa macam malam ni tak dilayan & dimanjakan walaopon aku sakit nazak, so aku membawa lemak diri dengan melawat blog ini setelah 2 hari tak update pape. Ayat sedih*



Oh ya, tadi aku keracunan makanan setelah makan di gerai dekat opis dan tanx kepada rakan sedepartment yang sudi membelikan sepeket air garam, meminjam minyak cap kapak dari Admin dept dan AM yang sudi menawar diri menghantar diri ini ke klinik. Terasa dihargai di tempat kerja walaupun tidak di rumah =')

__________________________________________________________

Oh ya, tadi baru perasan cik blogger Amieynna Amin telah mengetag aku untuk Give Away yang beliau join. Macam tau2 je kan? Saling tag mengetag. Ok, jom buat GA ni.



Syarat2 beliaw yang aku dah penuhi:

1. Sudah jadi follower beliaw
2. Dah letak pic ni, dah LINK dan meletak caption entry mengikut arahan beliaw
3. Dah pilih gambar bertuah beliaw yang mempunyai border unik iaitu pic di bawah ini :


"UM always be the number ONE in my heart forever"
- alumni UM :p

4. Dah letak caption mengenai gambar ini yang tidak melebihi 10 patah perkataan
5. Dah TAG orang yang bertuah untuk menjalankan susur galur GA ini, orang yang bertuah adalah Siela Hasila!
6. Sudah tinggalkan LINK entry haku pada komen di entry beliaw

pi.es: esok nak pergi wedding Kak Sharmi. Tak sabaaaaaaaaaarnya! My 2nd roomate dah naik pelamin! My 3rd roomate pulak bulan 9 ni! Yayyyyyyyy~!

2 comments:

Unknown said...

Thanks sudi join giveaway ni...tunggu keputusannya nnt k...hope ada tuah menang rayban tu...good luck

EB said...

Good luck awak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails