Friday, February 18, 2011

me-inside out 2nd giveaway contest

Usai sedih, aku gembirakan hati dengan menyertai kontest ini. Walaupon aku tak pernah menang & dapat, aku tetap nak cuba! :D

Ni 2nd Giveaway Contest di mana hadiahnya ditaja oleh Chanteq yang aku pernah join dulu. cuba nasib dulu heh :p

Mari lihat cara menyertainya oke?



1. Haruslah mempunyai blog sendiri. Tidak kiralah jenis apa pun, janji ada blog. ~sudah~
2. Menjadi follower pada blog saya - me-inside out ~sudah~
3. Menjadi follower pada blog penaja saya - Zone Bundle ChanteQ ~sudah~
4. Menjadi follower pada blog penaja saya lagi satu - Zone ChanteQ Shoppe ~sudah~
5. Buat satu (1) entry berkenaan dengan GiveAway ini di blog anda. ~sudah~
6. Tinggalkan penyertaan anda pada ruangan comment di bawah. ~sudah~
7. Letakkan picture me-inside out 2nd GiveAway pada sidebar blog anda dan linkkan terus ke post ini. ~sudah~
**Keputusan adalah muktamad.**

Tarikh tamat : 25 Februari 2011. Tak lama dah tu!

Harap2 ada la luck kan? ;)

Ok bye!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails