Sunday, February 20, 2011

Wajah Baru Jalan-Jalan Cari Makan

Kalau korang perasan kat TV3 tadi, pengacara JJCM bukan lagi Serina anak Chef Wan. Kalau dulunya asyik perempuan je memonopoli rancangan makan free masuk tv ni, sekarang dah bertukar pengacara kepada ;

Qi Qushairi

Siapa tak kenal meh? Blogger Boy atau tak keterlaluan kalo aku nak cakap, dia faymous disebabkan hubungan baik dia dengan Yuna. Bf kan? Ngeeee~

Dan agak meleleh la air liur aku dibuatnya tengok mamat ni berselera makan. Sebelum ni aku tengok Serina mengacara, boleh la tahan. Tapi kurang umph, mungkin sebab ayah dia tukang masak terkenal, so dia leh beza makanan mana yang betul2 sedap.

Tapi kalo bagi kat lelaki, diorang Bedal je. Tu pasal aku tengok ape die bedal tu sedaaaaap je rasa.

Restoran yang mendapat tempat dalam JJCM minggu ini ialah;

  1. Restoran Wau Bulan - Lupa, tau2 da nak habis
  2. Las Vacas Meat House - Petaling Jaya
  3. Kedai Murtabak Singapura - Bandar Baru Bangi
Restoran yang paling menambat hati aku ialah restoran no. 2 tu, Las Vacas. Dah lah semua daging import,pastu segar lak tu. Korang pilih je daging mana korang suka, pastu suh diorang masak!

Yang pasti, HALALAN TOYYIBAN ;)

Salah satu menu restoran mereka. gambar diambil dari facebook mereka. Harga makanan memang meletop!


Jika nak datang, sila sediakan minimum RM200.00 dalam poket anda!

Ok Qi, minggu depan nak terpacak siap-siap depan TV. Sambil keluarkan saputangan lap air liur :p

p.s: kan bagus kalo dapat suami yang juz bedaaal je ape aku masak. no complaint2. ngaaaa~

5 comments:

xazryx said...

haha .td aku tgk .aku pon x knl sape .dia rupeny .HEHE .

Syaby said...

Betul. kedai no.2 tuh. macam sgt sedapp lah tengok die makan. laju semacam :)

Honey Lalala said...

ha,tawu xpe. nak2 de tomok. mmg best je tgk dia makan :D

a.n.y.s.s said...

suka tengok Qi ni! dari destinasi bajet lagi dia dah best! :))

Honey Lalala said...

anyss: ha,ah kaN! sempoi jek dia! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails