Thursday, February 17, 2011

Yee Sang & Siti Nurhaliza

Hye korunkkk!

*Tibe2 nak wat tagline cik epal memandangkan harini rasa teruja + best sesangat! *

Hari ini merupakan hari terakhir Raya Cina merangkap Hari Chap Goh Meh, so Finance department mengdecide(apa punya tatabahasa da) untuk buat jamuan Tahun Baru Cina, dan department kitorang dijemput sama :)

Ini bermakna, makan tengahari dah saving! Yes! Dan sila lihat makanan di bawah.


Tauhu Sambal

Akak belah kanan dah teruja nak makan tuh. Sabar kak


Sila kesat air liur anda

Wajah manusia lapar sedia nak membaham. Ish ish


Masa menggaul Yee Sang! Cuba teka mana aku =_=''

Main gaul-gaul makanan bernama Yee Sang,konon2 nak merasmikan upacara lah kan? Aku pon tolong lah gaul sampai terpelanting habis sayur mayur tu out area. Adess malu!

info: Yee Sang adalah sejenis makanan yg mengandungi ikan salmon & sayur-sayuran. Kalau tima raya Cina, diorang akan gaul2 tak hengat punya sambil berazam utk tahun ni. Member aku cakap, Yee ni ikan, Sang ni mentah. So, ikan mentah. Motif ada sayur mayur? Oh,hiasan kot. ;)

Kami - Farah Kema, aku, Hisyam & Lan

Akak se-department. Masih muda dan gonjeng

Hambik ko. Hancur diet aku. Diet ke?

Bos kat Finance dept baik hati kasik Ang Pow. Yey yey!

Ni namanya tangan ajaib. Bab duit,laju je korang kan?

Tayang sket! ;p

Muka Full gila. Kenyang2

Tetibe, henpon Farah Kema berbunyi. Brep brep!

"Wei, ada artis popular nak jumpa ko lah. Ko dah famous skang. Sanggup dia dtg sini nak jumpa ko. Jom weh! " Lalu pantas tangan aku ditarik, sampai2 je dah ada kat bawah.

OK TIPU

Meh kita lihat siapa artis popular nak jumpa aku ittew;















Aku ada bakat jadi MamaRazzi tak? Asik Papa je, bias ar! ;p

Dan, nak kasi peminat fanatik iaitu Dira Naddyra jeles sikit. Diorang ni kipas susah mati Tok T.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




TARAAAAAA!!

siyes aku xkenal dak tudung putih ni. tetbe je masuk.cis. baru nak pose depan dada Tok T. Jeles!! 0_o


OMG! aku ke dalam pic ni???? Macam baru balik berbikini kat Bali plak gayanya. Tanned gile kot! Opsss~ Terlebey suda. Kang kena saman plak *tutup mulut*

p.s: Lembut la tangan Tok T, mesti dia pakai losyen Simplysiti kan? (indirectly nak cakap aku de salam dia :p)


Best gak kerja kat tempat yang orang ramai kunjung nih. Dapat la jumpa orang fofuler.

1 comment:

nurulizzahz said...

wei, jelesssss... haha.. grrrrr..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails