Friday, December 18, 2009

mini reunion yang sangat mini

mungkin dah lambat untuk aku mengupdate story ini.. tapi xpela.. janji aku wat post walaupun agak malas..


siyes malas,sampai2 jer kat rumah, 17hb Disember la baru diiktirafkan sebagai hari cuti sedunia bagi aku.. mane xnye,baru jer habis kelas CompTIA A+ dan ditambah pula dengan kursus softskill yang sangat 'best' dan 'menarik' kan..:D

dan baru-baru ini, xla nak dikatakan baru sangat. 12-12-09 aku telah menghadiri REUNION atau dalam erti kata lain,MINI REUNION KMKN khas untuk kelas P.. dan hanya 5 orang jer yang dapat hadir - aku,yana,apiz,naim & fariha..
thanks korang sebab sudi datang! Merry Xmas! HoHoHO!
just a simple update about our class.. suprisingly apis is really really 'healthy' now.. before this he is very skinny person and when he arrived in karaoke room, we groaned like "wHoa~" even that karaoke room is gloomy without bright lightning. what can i say, well done hafiz! u create such a figure! hehe~

tengok apiz zaman KMKN[still in d same position in da previous pic]!
sape xterkejut kan? ;p

[abaikan aku di tengah2 itu]
oh ya,baru pasan naim in da same position also.haha
kegilaan kami di RedBox The Garden.
frankly speaking, naim give a very-very bad influence to me. aku da gile karaoke padahal ni la 1st time aku jejak tempat KARAOKE MAHAL [maaf sebab aku bukan budak KL yang super speed advance] dan selalunya aku karaoke pun kat KARAOKE JAMBAN[ala yang masuk duit sehengget tuh] dan the price very very affordable dengan RedBox ni. pendek kata, ko bley nyanyi,memekak sampai pukul 6ptg without nobody's bother u. anyway, best!ilang stress aku satu ari tu. balik tros dizzy cam lalats. =_=
dan oh ya.supposely aku gi holiday ke Melaka dengan Kak Sharmi n Kak Eda.tp bila tengok ekonomi dan poket kurang hensem,aku batalkan jer la.orang da bekerja leh la g holiday sane sini. aku dengan ptptpu xhabis bayar,jangankan dalam negara,luar negara pun belum tentu lagi!
but someday nak jejak jugak Old Trafford xpun Emirates Stadium ;p.

p/s: boley ke g Brunei waktu still study even xhabis bayar ptptpu? [i mean,next sem] anyone ?? =0 nak g BRUNEI weh!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails