Sunday, January 3, 2010

2010

Mungkin belum terlambat lagi utk aku mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010!

apa ada pada 2010 bagi aku?

1. Semester akhir yang paling relaksss! dua paper sahaja yang perlu diperangi - Advance Accounting Information System dan Islamic Finance

2. Semester akhir di mana aku tidak mempunyai rumet kerana rumetku habis last sem dan kini beliau berada di Brunei untuk menjalani praktikal di Radio Televisyen Brunei. Syabas! namun,kesunyian tidak melanda kerana aku mempunyai idea bijak! apa dia? sheeeessshhh..:-p

3. Semester akhir yang membuatkan aku rasa perlu untuk membuat part time job. ini kerana hutang ptptn perlu dibayar atau aku akan diblack-list jika mahu ke luar negara. ceh,macam mampu jer.;p

4. Semester akhir di mana aku boleh balik rumah tiap-tiap minggu! kelas sampai hari rabu je, the rest memang rest gila2 lah! :D

5. Apa lagi ya? oh ya..semester yang dimana aku kena push untuk mencari kerja mulai sekarang! *phew nasib baik resume dah diupdate online di JobsDB*

____________________________________________________


31 December 2009. hari terakhir pada tahun 2009. aku bersama rumet tersayang menghabiskan masa bersama sama sebelum beliau berangkat ke Brunei semalam(Sabtu). dan antara aktiviti kami lakukan ialah:

1. Mengepau Lecturer ASK beliau di KL Sental iaitu set makan tengahari di Kenny Rogers.
2. Ke Jalan Duta menghantar borang LI beliau. namun silap tempat dan terpaksa pulang ke UM dengan hampa. *_*
2. Menuju ke One Utama -menonton wayang dan bergambar sakan.


Menonton wayang -Alvin and the Chipmunk. komen aku? biasa biasa aja. bingit dengan sorakan dan ajukan suara chipmunk oleh kanak-kanak sekolah dan sememangnya mereka sungguh teruja dengan binatang 3D itu! Jalan cerita yang mudah dijangka dan kalau nak tido pun boleh! nasib baik Theodore comel. Layan jelah. Hehe.

akhir sekali,melawat logo UM terchenta kerana pada keesokan hari 2009 akan bertukar ke 2o10! tanpa berlengah masa aku bergambar sakan bersama logo kesayangan tersebut! :-p

Sememangnya kami telah menutup tirai 2009 dengan berbagai-bagai aktiviti! Dan Oh Ya,aku xsambut New Year pada malamnya. Xsilap aku 2kali aku pernah sambut New Year. Di Alor Setar bersama rakan matrikulasi dan di Times Square sewaktu aku kerja part time di the Chicken Rice Shop. Kesimpulannya,sambut dengan family lagi best! ^_^ [aku orang KL yang sederhana :-p]

Selamat Menyambut Tahun Baru Kawan Kawan! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails