Thursday, January 14, 2010

aku sudah..

haha. sudah apa? baru je dua entri yang lepas aku bergembar gembur mengenai mencari kerja di dalam UM (ok Pusat Niaga Siswa) dan hari ini memegang title jobless dalam tempoh kurang 24 jam! miahahaa. nampaknya menjadi seorang penjaga cyber cafe bukanlah jawatan yang sesuai untuk aku. jawatan yang sesuai untuk aku ialah bed guardian. eh, masih xpaham? ok la, penjaga katil/pentidor/pembuat taik mata.:p


ha tu la ko honey,beriye2 nak keje sangat waktu sem akhir. alih2 terkontang kanting dalam bilik mengupdate blog. heh. nampaknya pengaruh rakan sebaya memainkan peranan besar dalam perletakan jawatanku ini.(eceh macam CEO punya jawatan la pulak kan.hehe)

nak tau ke kronologi aku meletak jawatan ni? xnak ye? ah aku peduli ape. nak bgtau jugak. eh tulis.:p



Hari:Khamis yang Hamis
Tarikh:14 Januari 2010
Tempat:CC KPS
Skrip diolah oleh: honeylalala


Scene 1: Honey(Watak Utama) bangun pagi gosok gigi blablabla dan tau2 jer da sampai kat cc tepat kul 9. ok yang ni aku tipu. mestyla naik moto skuter ego ungu kesayangan yang tank minyaknya dah sampai E tuh tapi xreti2 nak isi sebab stesen minyak kat lua.hish malasnya aku!

Scene 2 : Menjalankan tugas dengan penuh berhemah bersama abg trainer(nama terpaksa dirahsiakan untuk mengelak diri dari disaman bertubi2)

Scene 3: Lambakan manusia tak kira foreigner atau unforeigner(cis sah bi fail ni) telah memberi tekanan kepada watak utama. Lantas watak utama pun kerapkali membuat salah dalam memprint dokumen2 dan abg trainer hanya sempat/mampu menggeleng kepala sambil menepuk dahi berkali2. haih!

Scene 4: Honey dilepaskan setelah jarum jam berdetik pukul 2. berdetik ke masalahnye? sampai ke moto. bukak2 mesej. kandungan mesej perlu disensor. dan sudahnya. aku menghantar mesej ke abg trainer mau berhenti.

adui,bersalahnya aku! mesej dihantar: bermaksud hendak berhenti kerana banyak komitmen. banyak komitmenkah kau honey?

ok tunggu dia balas ke x..

1 minit..

2 minit...


senyap..


(-_-'')> Phew!lega! (perlu ke lega?)
lega sebab xkena marah je. hihi. :D

pengajarannya: jangan campur aduk keje+blaja. eh eh tapi kalo aku nak sambung ACCA sambil keje cmne eh? +_* *bengong jap*

mulai sekarang,aku adalah student fulltime dan bolehla aku fokus pada assignment. eh alamak! survey Questionnaire Pak Erwin masih belum disiapin! Mampus aku dong!!T_T

End.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails