Friday, January 8, 2010

Ketagihan

ketagihan aku terhadap aplikasi Fesbuk ini bermula dari cuti semester yang lepas. oh ya,sewaktu kursus CompTIA bermula. ini semua gara-gara Mr Mark memperkenalkan Cafe World di pertengahan kelas sewaktu beliau mengajar.

tettt!

itu bulan Disember yang lepas.kini aku tidak ketagih lagi. cuma di CAFE WORLD sahaja ya.


lihat? masih di takuk Level 11. ranking paling rendah sekali pula tu! sebabnya? aku malas nak tunggu masakan siap lama lama. logikkah ayam panggang spitfire dimasak selama 2 hari? wadehel? xlogik xlogik.. (geleng geleng sampai teleng)

Tapi ketagihan aku bertukar kepada aplikasi lain pula. eh eh.
Standard hujung dan awal sem,assignment xberlambak,kerja lagha ni la jadi sasaran.>_<

FarmVille. heheh. Level 22 sudah! tunggu nak bawak masuk rumah ladang dan bangunan2 yang lain. ada sesiapa bermurah hati nak bagi gift? nak2 bagi haiwan peliharaan. dairy farm aku ni banyak lagi kekosongan. ^__^

alamak! mesti ada ingat aku masih budak2 kan? taklah. ni la salah satu cara dan
teknik2 menjadi petani moden. mula2 wat secara virtual dulu. mana tau tercapai betul2 kan? :-p

sekarang mula belajar menjadi pemilik haiwan tegar melalui PetVille pula. Best gak. boleh hias2 rumah binatang peliharaan kita. eceh. macam betul2 la pulak.

sedang membelek status update terkini dari rakan-rakan, ada seorang rakan aku jd peminat utk fanpage ini.


wow. ini pun ada ka? boleh tahan jugak la kutukan2 mereka. (xkena saman ke?)0_o''
p/s: peminat Fasha Sandha mesti marah2 ni. =_=''

its been a year.. but..






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails