Sunday, January 31, 2010

Pabila kawan sekolah masuk tv :D

salam semua!

dah lama xberbelog. biasalah. xde cerita. mau belog apa? kan? kan? oh ya, minggu ni a.k.a bulan ni memang banyak sangat2 aktiviti di UM dan kolej kediaman aku.. kolej kediaman ke -12 di mana minggu lepas starting ari Jumaat lepas ada bazaar ala2 pesta konvo kat Kompleks Perdana Siswa..dan sorry kawan kawan! dah habis dah semalam(sabtu). Jangan marah! :D

dan latest story.. kat kolej kediaman aku ada event yang dinamakan Frenster 12.. Macam pernah dengar kan? mestila.. aplikasi @ laman jaring sosial yang kita selalu guna waktu zaman-zaman sekolah rendah dulu. aku ingat lagi, akaun frenster aku dicipta waktu aku form 1. haha.. ni la padahnya kalo pergi sekolah keje monteng jer.. :-p eh tak tak tak!

ok,berbalik pada Frenster 12.. ni adalah event tahunan kolej ke -12. dan kali ini aku rasa agak meriah kerana sound system mereka sangat2 laaaaaa kuat.. yela, bilik aku betol2 berhadapan dengan khemah2 Frenster ni. Frenster ni akan buka gerai banyak2, dan macam event ada.. dan macam2 barangan yang akan dijual e.g makanan,pakaian dan macam2 lagi..
dan yang menarik sempena Frenster ni ada PC Fair kat Dewan Gemilang kolej 12.. so rajin2kanlah diri anda ke kolej daku ini! :-)

maklumat lanjut sila ke sini :-)

oh ya, ada pertandingan photography..hadiah menarik! sapa tertarik? :-)

masih belum terlambat untuk aku ucapkan syabas dan tahniah kepada rakan sekolah aku, Maisarah Ismail kerana berjaya ke Top 3 My Starz LG.. dan sememangnya aku tak terkejut dia masuk TV kerana sememangnya bakat dia memang dah ditonjolkan dari sekolah lagi kerana dialah penyanyi kami waktu event sekolah dulu dan untuk majlis graduasi sekolah kami.. SMK Cochrane.. :-)

** aku ada pic dengan si Sara ni waktu sekolah dulu..tapi tah kemana tah.. (motif meletakkan pic kawan yang menjadi artis?)**

Tahniah Sarah walaupun dapat tempat ke-3! :-)

p.s : td Dato CT & KD nyanyi kat MyStarz LG.. sorry Dira..kureng di situ..tetttttt.. :-p

Blogger Templates

Blogger Templates



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails